אפיון חווית משתמש UX לאפליקציה ומערכות נתונים.

מי צריך את זה בכלל?

שפה משותפת

להראות מה אתה רוצה מבלי להתאמץ או להסביר את עצמך, לכל אדם שבא באינטראקציה איתך או עם המיזם שלך, זה יכול להיות מעצב, מפתח, צוות של מפתחים, מנהל שיווק או כל אחד אחר. זו הדרך שבה המוצר שלך פועל ועובד לקהלי יעד שונים ומגוונים – מעין תרשים זרימה או רצף של מסכים על פי מסלולים שונים, לדוגמה: מסלול הרישום למשתמש חדש או נושא שונה לחלוטין כמו מתי מי ואיך מתקבלות הודעות פוש באפליקציה

וואלה שכחתי משהו, רק תוסיף

לוודא שהתכנון נעול וסגור מכל הכיוונים לפני שלוחצים על כפתור הפיתוח. פיתוח זה משאב יקר, בזמן וכמובן בכסף, תגיעו לא מבושלים לסביבת הפיתוח ותוציאו לא מעט כסף מיותר שלא לדבר על תסכול וירידה בתחושת האנרציה (גם את זה תחוו לא מעט). כל תוספת או אלמנט לא מתוכנן שנשכח מאחור יאלץ אתכם ברוב המקרים לעבור שוב אצל המעצב ולאחר מכן אצל הפיתוח והמשמעויות של העניין כבר ברורות

כמה זה עולה לי?

שמעתי בחיי לא מעט משפטים כמו: “יש לי אפליקציה של 20 עמודים, כמה בערך זה יעלה לי?” נו באמת, זה כמו להתחתן בלי להכיר את השותף/ה שלך קודם או בצורה יותר פשוטה: כמה עולה רנו? כשיש לכם את הסיפור של האפליקציה שלכם, אתם יכולים לתמחר הכל: פיתוח, שרתים, מעצב, אחסון, סליקה, ספקי צד ג, כמו גם זמן ונקודות תורפה. אתם בחיים לא תוכלו לקבל מספרים מדוייקים במונחים של זמן וכסף אם לא תעברו את השלב הזה!

זה לא יקר אבל חוסך הרבה

זה באמת לא יקר בהשוואה לשאר התהליכים במיזם וזה תהליך הכרחי, אל תוותרו עליו, תשקיעו בו הכי הרבה זמן ואהבה ותבינו אותו, שם זה המקום גם לעשות שינויים שיזניקו את המפה כמה צעדים קדימה וזה אפילו מבורך.

לסיכום, כבר הבנתם שאני ממליץ לכם בחום על התהליך והתכולה שלו, אתם מוזמנים לעשות אותו איתי או לא, אבל תעשו אותו ותהנו ממנו.

אני מצרף לכם לינק לדוגמא שכזו למיזם שתכננתי.   להורדה לחצו כאן

תהנו ותצליחו

זמין לכל בקשה

השאירו פרטים ברורים ואחזור אליכם עד הארוחה הבאה, מבטיח.

    logo-face-fucsia
    איתי אלון
    מנכל ובעלים

    Related Posts

    1
    ItayAlon.com
    הי
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן