המרכיב הסודי בחווית המשתמש לעיצוב אפליקציה.

המרכיב הסודי בחווית המשתמש לעיצוב אפליקציה

בתחילת שנות האלפיים הושקה לראשונה טכנולוגיית הפלאש בעולם. דמיינו לעצמכם שלפני הפלאש לא הייתה אפשרות פשוטה ליצירת משחקי און ליין,. חווית הפלאש יצרה מודל חדש לעבודה וקבעה סטנדרטים חדשים בקשר לחווית משתמש במשחקי אינטרנט. פתאום כולם רצו את זה, לא משנה מה מכרת, רצית משחק פלאש!

היכולות האנימטיביות בוקטור הביאו לשוק משהו חדש שלא נראה עדיין – היכולת להנפיש כמעט כל דבר. חווית המשתמש השתנתה, אפילו חברות ביטוח רצו

אתר בפלאש, כולם רצו לרכוב על החוויה.

היום, עשור וחצי לאחר מכן, למודי ניסיון, חכמים יותר לראות ולמדוד את הצורך של הלקוחות שלנו אנחנו מבינים יותר מתמיד שחווית המשתמש שנצליח להטמיע במוצר שלנו, הקסם הזה שנעשה שיגרום למסע של היוזר להיות מעניין וידידותי, תהיה לה השפעה מכרעת על הצלחת השירות שלנו.

עיצוב אפליקציות מקצועי אינו מספק. כדי להעביר את החוויה, העיצוב הוא רק ביטוי של החוויה במונחים קפואים.

העיצוב מתעורר לחיים כשהיצירתיות של “לספר את הסיפור” של החוויה מתרחש וזו כמובן האנימציה, לכן, כשאתם מתחשבנים על הנייר לתהליך הכנת המוצר שלכם, אנא מכם, קחו בחשבון לקחת אנשי מקצוע לעיצוב אפליקציות שיודעים לתת פתרונות גם במישור הזה.
על מנת לאבחן את המונחים והתהליכים, אני אשתמש במספר דוגמאות טובות:
החוויה הבסיסית של מעברים: דוגמה לאיך גוגל מטמיעה בשפת המטריאל דיזיין שלה את החוויה שדברים נפתחים ונסגרים – הפוקוס מתקבל במקום הנכון

זמין לכל בקשה

השאירו פרטים ברורים ואחזור אליכם עד הארוחה הבאה, מבטיח.

    logo-face-fucsia
    איתי אלון
    מנכל ובעלים

    Related Posts

    1
    ItayAlon.com
    הי
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן