עיצוב מפות בעידן המודרני: UX UI של מפות

כלים לניווט והתמצאות בחללים גדולים , מרכזים מסחריים, מרכזי בריאות ובתי חולים וחניונים

עיצוב מפות בעידן המודרני: UX UI של מפות

לאורך כל ההסטוריה האנושית, מאז שהאדם למד להתמצא והרחיב את סקרנותו, נולד הצורך לשמור את המידע האינטואיטיבי שצבר לשפה מקובלת. מפות שונות מתקופות שונות בהיסטוריה מעבירות את הצופה בהן חוויה שונה בהתאם לרוח התקופה שבה נעשתה המפה. מפות מלמדות אותנו לא רק על המיקום הגיאוגרפי המוקרן ממנה אלא מכילות בתוכן סיפור שלם בגוונים אינסופיים המשאיר את הטעם של יוצר המפה.

במילים אחרות, שילוב כזה של מידע גיאוגרפי וסיפור הוא יצירת חווית המשתמש של המפה וכמו בכל חווית משתמש UX, לסיפור יש ערך רב בלהעביר את המסר למשתמש. תקופות מסויימות בהיסטוריה עטו ארשת של מיסטיקה וסודיות, בתקופות אחרות אנחנו עדים לטעמים של רומנטיקה ואקספרסיוניזם. חווית המשתמש היא התוצר של הסיפור וההתנהגות שלו וממשק המשתמש הוא הדרך שכל זה יחד בא לידי ביטוי ויזואלי.

גם המפות העדכניות ביותר בתקופה המודרנית, מעבירות סיפור וחוויה באמצעים המינימליסטים והיצירתיים שלהם, הנה כמה מעיצוב המפות המודרניות המעניינות.

עיצוב ותכנון מפות ניווט במתחמים מסחריים

הפלטפורמה הגמישה שלנו מאפשרת לך לבנות פתרונות מיפוי לכל שימוש. אנו עוזרים להגשים את החזון שלך על ידי מתן כלים למפתחים, יישומים מובנים מראש ומשאבי פיתוח מותאמים אישית.

01
תוכנת מיפוי, ניווט ומיקום קניונים פנימיים / חיצוניים

הפתרונות שלנו לקניונים משפרים את חווית הקונים, מגבירים את הנראות של הדיירים שלכם ומגדילים את היעילות הפנימית. יישומי המיפוי המובנים מראש שלנו נבנו עם ידע בתעשייה של שנים.

02
תוכנת מיפוי, ניווט ומיקום של חנויות קמעונאיות

הפתרון הקמעונאי שלנו מספק מפות פנימיות אינטראקטיביות ועדכניות המאפשרות לקונים ולשותפים לאכלס את המסלול היעיל ביותר דרך המקום שלך, תוך איתור חלק של פריטים ברשימת הקניות שלהם.

03
תוכנת מיפוי פנים, ניווט ומיקום בית חולים

בתי חולים ומתקני בריאות יכולים להשתמש במפות דיגיטליות פנימיות כדי להפחית בלבול, להרגיע חולים ומבקרים, לעקוב אחר ציוד או נכסים אחרים, ועוד הרבה יותר.

04
מיפוי וניווט מקורה/חוץ לאוניברסיטאות

קמפוסים של אוניברסיטאות ומכללות הם לרוב גדולים, מבלבלים, ויש להם רכיבים פנימיים וחיצוניים כאחד. מפה אינטראקטיבית דיגיטלית של הקמפוס שלך יכולה לגרום לסטודנטים, להורים ולחברי סגל להרגיש בנוח. עם מנוע חיפוש רב עוצמה ומפות שמתפקדות בכל מכשיר, זה יכול להיות נטול מתחים למצוא חוג קרוב או ספק מזון קרוב.

05
תוכנת מיפוי, ניווט ומיקום באצטדיון פנים/חוץ

אצטדיונים יכולים להשתמש במפות דיגיטליות כבסיס לחוויות המרתקות והמתקדם שלהם. ודא שמידע מיקום ואירועים תמיד מעודכנים ונגישים למבקרים באמצעות פלטפורמת המיפוי שלנו וספק ניווט פנימי אינטואיטיבי של המקום שלך.

מפה

מפת משחק

‏מפה טיפוגרפית

‏מפה

‏מפה פוטוריסטית

‏מפת הרכבת התחתית במוסקבה

‏מפת יצור יצירתית

‏מפת רחובות

גם אני רוצה מפה!

השאירו פרטים ברורים ואחזור אליכם עד הארוחה הבאה, מבטיח.

    logo-face-fucsia
    איתי אלון
    מנכל ובעלים

    Related Posts

    1
    ItayAlon.com
    הי
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן