רגע לפני שאתם מפתחים אפליקציה - חובה לקרוא!

רגע לפני שאתם מפתחים אפליקציה – חובה לקרוא!

רק רגע! תורידו לרגע את הרגל מדוושת הגז שלכם. אני יודע, יש לכם רעיון, אספתם סביבכם צוות משובח, אתם רזים בהוצאות כי אין ברירה, גיבשתם חזון על איך המוצר שלכם צריך להראות ואפילו שרטטתם כמה מסכים כדי להמחיש את הזרימה של הרעיון ועכשיו אתם מוכנים לפיתוח של הדמו שלכם. אתם להוטים להתחיל.

מכיר את ההרגשה הזו. תהליך בניית מוצר דיגיטלי יכול לקחת חודשים מכאיבים בזמן, הוצאות ותסכולים רבים. והרבה מסביבכם בטח אמרו לכם שצריך רק להוציא דמו, שהמוצר צריך להיות MVP ואתם באמת שם, רק שהדמו שלכם צריך באמת להצליח. ביננו, מה זה משנה אם זה מוצר רזה, שמן, דמו או לא, מה שיש לכם ביד צריך להצליח. הקהל שבודק אתכם נותן לכם הזדמנות אחת ובהזדמנות הזו אתם צריכים שהמוצר שלכם יענה על דבר אחד עיקרי: שיש כאן ערך שבגינו שווה לי להוריד ולהשתמש במוצר.

אז מה זזה הערך הזה? בואו נחלק אותו לשני תחומים עיקריים:

אני צריך את זה

המוצר עונה לי על צורך שהיה תמיד קיים. צורך שידעתי על קיומו או שלא הייתי מודע לו, בשני המקרים גיליתם למשתמש את הצורך והפכתם את המאבק היומיומי שלו ליותר נוח ופשוט. אני צריך את זה ברמה כזו שאני אהיה מוכן לעבור את המכשולים שיש לי בדרך (הרשמה, פרטים אישיים, הורדה, התקנה) ולהוסיף את המוצר לארסנל המוצרים שכבר משרתים אותי. כאן אתם חייבים לוודא שהמכשולים שאתם מניחים בדרך של המשתמש שלכם חלשים יותר מהערך השימושי של המוצר שלכם.

החוויה שלי מצויינת

החוויה שלי, או במילים אחרות תהליך ה UX עובד היטב והוגש למשתמש שלכם באופן כזה שהוא מוסיף ערך למוצר ואינו גורע ממנו (לכיוון המכשול). המשתמשים שלכם הורגלו לחווית משתמש מעולה בהרבה אפליקציות שיש להם במכשיר, האמת היא שרוב האפליקציות המותקנות במכשירים של המשתמשים הן בעלות חווית משתמש מצויינת. אם החינוך שקיבלנו עבור חווית משתמש היא ברמה מסויימת אתם לא רוצים להציג חינוך טוב פחות וזה האתגר העיקרי.

לסיכום, אם הייתי צריך להשקיע באב טיפוס, פרוטוטייפ, דמו לאפליקציה, הייתי משקיע בחידוד הערך ובאלמנטים הקשורים אליו -0 חווית המשתמש (User Experience) וחידוד הערך, כששני אלו תופסים את ההובלה אתם יכולים להסיר את הדאגה שלכם מהעניין הזה.

זמין לכל בקשה

השאירו פרטים ברורים ואחזור אליכם עד הארוחה הבאה, מבטיח.

    logo-face-fucsia
    איתי אלון
    מנכל ובעלים

    Related Posts

    1
    ItayAlon.com
    הי
    איך אפשר לעזור?
    דילוג לתוכן